FAQ to dział z najczęściej zadawanymi pytaniami przez naszych klientów. Ma on służyć szybkiej odpowiedzi na powstałe wątpliwości. Sukcesywnie będzie powiększany, jeśli zajdzie taka potrzeba.

  1. Czy zamówione produkty wysyłacie w jednej paczce?
  2. Jakie są koszty wysyłki wielu przedmiotów?
  3. Czy wysyłacie za granicę i jakie to są koszty?
  4. Co zrobić jeśli otrzymałem nie to co zamawiałem?
  5. Jak wygląda procedura reklamacyjna?
  6. I'd like to pay by PayPal.

 

1. Czy zamówione produkty wysyłacie w jednej paczce?

Zawsze staramy się tak zapakować zamówione produkty, by mogły zostać wysłane w jednej paczce. Jeśli jest to niemożliwe, skontaktujemy się przed wysłaniem.

2. Jakie są koszty wysyłki wielu przedmiotów?

Opłaty za wysłanie przedmiotu są sprecyzowane na stronie Płatności i wysyłka. System opłat jest również tak dobrany, aby automatycznie określał możliwe sposoby dostawy do wyboru.

3. Czy wysyłacie za granicę i jakie to są koszty?

Tak. Dostępny jest każdy kraj, który obsługuje Poczta Polska. Koszty uzależnione są od wymiarów i wagi przesyłki. Poczta ma też określone maksymalne wartości, tym samym część produktów nie jest możliwa do wysłania. W celu ustalenia kosztów wysyłki i realizacji zamówienia proszę się z nami skontaktować mailowo oraz wybrać sposób dostawy: "Wpłata na konto - wysyłka za granicę". Nie jest możliwym wysłanie przesyłki z płatnością przy odbiorze!

4. Co zrobić jeśli otrzymałem nie to co zamawiałem?

Jeśteśmy tylko ludźmi, więc zdarzyć się może, że przy natłoku klientów, paczek, czy nieprzewidzianych sytuacji wystąpiły błędy w zamówieniu. Najważniejszym jest jak najszybszy kontakt. Wszelkie sprawy rozwiązujemy indywidualnie.

5. Jak wygląda procedura reklamacyjna?

Reklamowany produkt należy dostarczyć do sklepu na swój koszt. Dowieźć bądź wysłać na adres:

Sklep wędkarski Wobler
Jagiellońska 73
85-027 Bydgoszcz

Do przesyłki proszę dołożyć krótkie wyjaśnienie powstałej wady wraz z numerem kontaktowym i adresem zwrotnym. Całość czytelnie podpisać. Przesyłki za pobraniem nie zostaną odebrane.

6. I'd like to pay by PayPal

The proper mail for PayPal transfers is kontakt@sklepwobler.pl  Orders shipped abroad must be paid in advance. We do not send foreign orders payable on receipt.

Ładowanie...
facebook

Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

Zamknij