• Duraluminiowy korpus i rotor
• 7 zamkniętych łożysk kulkowych ze stali nierdzewnej (w tym 2 najwyższej klasy łożyska produkowane w Japonii)
• Jednokierunkowe, wodoszczelne łożysko walcowe zapewniające natychmiastową blokadę biegu wstecznego
• System nawijania linki S--Oscillation
• Szpula typu „V” wykonana z duraluminium
• Główna przekładnia klasy HEG, frezowana, zapewniająca lekką i płynną pracę
• Tytanowa, wodoszczelna rolka prowadząca o dużej średnicy, zabezpieczająca przed skręcaniem żyłki
• Rurkowy kabłąk o super twardej powierzchni
• Trwała sprężyna zbijająca kabłąka
• Oś szpuli wykonana ze stali nierdzewnej
• Korbka wycinana z duraluminium
• Dynamiczne wyważenie rotora w systemie SBS
• Wielotarczowy, precyzyjny hamulec przedni, z płynną regulacją wielopunktową, w pełni wodoszczelny
• Zabezpieczenie antykorozyjne
• Lekki uchwyt korbki typu „T”.