Spis treści:

 
  1. Dane informacyjne firmy
  2. Warunki ogólne.
  3. Możliwe metody złożenia zamówienia, zmiany w zamówieniu.
  4. Program lojalnościowy, promocje, wyprzedaże
  5. Formy płatności
  6. Koszty wysyłki
  7. Dane prezentowanych produktów
  8. Wysyłka, odbiór zamówienia
  9. Gwarancje
  10. Zasady postępowania reklamacyjnego
  11. Zwroty towaru
  12. Prawa autorskie
  13. Ochrona danych.
  14. Newsletter.

1. Dane informacyjne firmy
Sklep Internetowy prowadzony jest przez firmę IMPACT – Piotr Gogolewski z siedzibą w Bydgoszczy

a). Dane rejestrowe firmy:
IMPACT – Piotr Gogolewski
ul. Jagiellońska 73
85-073 Bydgoszcz
NIP: 967-104-97-88
NIP-EU: PL9671049788
REGON: 34086575
Wpis do ewidencji działalności gospodarczej przeprowadzony przez Prezydenta Miasta Bydgoszczy pod nr 113448

b). Dane biura do kontaktu pocztowego:
Sklep wędkarski „Wobler”
Jagiellońska 73
85-027 Bydgoszcz
Tel. : (52) 524 35 95
Tel. : 530 884 886
email: kontakt@sklepwobler.pl
www: http://wedkarski-bydgoszcz.pl
www: http://sklepwobler.pl

c). Numer konta

SANTANDER
90 1090 1072 0000 0001 1559 1557

UWAGA! Przy przelewie na nasze konto prosimy o wpisanie w tytule numeru zamówienia. Jest to niezmiernie ważne i pomocne !!!

Do góry

2. Warunki ogólne
a). Potwierdzenie przyjęcia zamówienia nie oznacza w 100% jego realizacji. Zastrzegamy, iż z przyczyn od nas niezależnych (brak towaru u dostawców itp.) możemy zamówienie zrealizować częściowo. Jeśli pojawią się problemy z realizacją zamówienia, postaramy się powiadomić o tym kupującego.

b). W przypadku kiedy kupujący żąda 100% realizacji proponujemy wybór formy zapłaty w kasie Przedpłata na konto.

c). Tym samym Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji od Sklepu Internetowego niezbędnych do realizacji zamówienia na udostępniony przez niego adres e-mail.
d). Użytkownik może udostępniać swoje konto osobom trzecim na własne ryzyko i odpowiedzialność.
e). W razie zmian w danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym Użytkownik dokona ich aktualizacji.
f). Użytkownik może zażądać usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych


IMPACT wysyłając wiadomość email na adres: kontakt@sklepwobler.pl lub dzwoniąc pod numer (52) 524 35 95 lub 530 884 886
g). Jeśli życzycie sobie Państwo wystawienia faktury VAT prosimy o wpisanie w polu uwagi: Zamawiam fakturę VAT oraz poprawne dane do jej wystawienia.
Faktura VAT może zostać wystawiona do 7 dni od daty dokonania zakupu.

h). Sklep stosuje Europejski Kodeks Postępowania w Handlu Elektronicznym. Poniżej link do polskojęzycznej wersji Kodeksu:
http://www.euro-label.com/pl/kodeks/index.html


i). Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru po wcześniejszym ustaleniu.


j). W wypadku drastycznego naruszenia przez klienta warunków regulaminu, firma IMPACT ma prawo usunąć profil klienta z bazy sklepu.


k). Produkty opisane jako sprowadzane na zamówienie klienta, zamówione zostaną w magazynie dostawcy/producenta dopiero po wpłaceniu zadatku w wysokości 40% wartości takiego produktu/produktów. Kwota zadatku zostanie każdorazowo indywidualnie potwierdzona klientowi po sprawdzeniu dostępności w magazynie producenta/dystrybutora. Prosimy o wpłatę dopiero po otrzymaniu indywidualnego potwierdzenia.


l). Do korzystania z Serwisu wymagane są: dostęp do Internetu oraz przeglądarka internetowa w możliwie najbardziej aktualnej wersji. Korzystanie z Usług  świadczonych za pośrednictwem poczty elektronicznej wymaga posiadania czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.

m). Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.

Do góry

3. Możliwe metody złożenia zamówienia, zmiany w zamówieniu
a). Zamówienie poprzez sklep internetowy sklepwobler.pl
b). Zamówienie telefoniczne
Zamówienia można składać dzwoniąc pod następujące numery telefonów:
(52) 524 35 95
530 884 886
Koniecznie trzeba mieć przygotowane następujące dane produktów: nazwę, indeks (dokładnie co do każdego występującego w nim znaku), ilość oraz cenę.
c). Zamówienie e-mailem
Przy zamówieniu składanym w taki sposób prosimy o podanie następujących informacji:
- dane produktu: indeks (dokładnie co do każdego występującego w nim znaku), nazwa, ilość oraz cena
- dane do wysyłki
- telefon kontaktowy


d). Za zamówienia składane telefonicznie oraz mailowo nie są naliczane punkty za zakupione towaru.


f). Zmiany w zamówieniu, domówienie towaru do istniejącego zamówienia Na prośbę klienta, przekazaną e-mailem, możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu do maksymalnie 1 dnia od jego złożenia - oczywiście jeśli zamówienie nie zostało już przez nas spakowane lub wysłane.
W tym wypadku zmiany mogą dotyczyć:
- dodania nowego produktu
- rezygnacja z zamówionego produktu
- zmiana sposobu dostawy

Klient po otrzymaniu maila, w którym jest poinformowany o zmianach w zamówieniu ma możliwość dokonania ostatecznych zmian w zamówieniu. W tym wypadku prosimy o kontakt e-mailowy do 24-godzin od dnia otrzymania niniejszego maila.
W tym wypadku zmiany mogą dotyczyć:
- akceptacji zaistniałych zmian (nie wymagamy kontaktu w tym celu)
- dodania nowego produktu
- rezygnacji z całego zamówienia
Przy wszelkich zmianach wymagamy podania indeksu produktu. Zamówienia są realizowane wg kolejności wpływu zamówienia oraz daty jego złożenia.
Jeśli do zamówienia oczekującego zostanie wysłane kolejne zamówienie/zamówienia z prośbą o połączenie, w takim wypadku połączone zamówienia będą realizowane wg daty wpływu ostatniego z nich. Produkty zamówione osobno po dwóch dniach od złożenia pierwszego zamówienia, będą traktowane jako osobne zamówienie z doliczonym kosztem wysyłki.

h). Dodanie produktu do koszyka

Dodanie produktu do koszyka nie oznacza rezerwacji tego produktu, jest to tylko tymczasowa przechowalnia do chwili realizacji zamówienia. W przypadku zmiany ceny produktu cena w koszyku ulegnie zmianie, to samo w wypadku wykasowania produktu z oferty zostanie on automatycznie wykasowany z koszyka.

Do góry

4. Program lojalnościowy, promocje, wyprzedaże

a). Produkty objęte promocyjną ceną są dostępne wyłącznie dla zarejestrowanych i zalogowanych klientów. Zamówienia na produkty objęte ceną promocyjną są realizowane wyłącznie w wypadku złożenia zamówienia poprzez system sklepu. Nie ma możliwości zrealizowania takiego zamówienia telefonicznie bądź poprzez zwykły e-mail. Na produkty objęte ceną promocyjną nie są naliczane punkty programu lojalnościowego.

b). Na zamówienia, na które został przyznany rabat lub zostały dodane produkty gratis nie są naliczane punkty programu lojalnościowego.

c). Za zamówienia składane telefonicznie oraz mailowo nie są naliczane punkty programu lojalnościowego.

d). W wyprzedażach NIE GWARANTUJEMY ilości większej niż jedna sztuka zamawianego towaru.

Do góry

5. Formy płatności
a). Dostępne formy:
- Płatność przy odbiorze osobistym (tylko gotówka)
- Pobranie (płatność przy odbiorze paczki)
- Przedpłata na konto - w wypadku niezapłacenia w ciągu 10 dni roboczych od tej daty zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

b). SklepWobler.pl zastrzega sobie prawo do zmiany formy płatności realizowanego zamówienia.

Do góry

6. Koszty wysyłki:
Koszt wysyłki obejmuje również koszt przygotowania towaru oraz jego spakowania. Koszty wysyłki pojawiają się w kasie po uprzednim zalogowaniu, a wyglądają one następująco:
a). Wysyłka Pocztą Polską:
Przedpłata na nasze konto, przesyłka priorytetowa - 10,00 zł*
Pobranie (płatność przy odbiorze), przesyłka priorytetowa - 20 zł*
* maksymalna długość paczki 1,5m
* cena odnosi się do paczek do 1kg

b). Wysyłka kurierska:
Przedpłata na nasze konto - 15,00zł
Pobranie (płatność przy odbiorze) – 22,00 zł

c). Wysyłka kurierska wędziska:
Przedpłata na nasze konto - 19 zł
Pobranie (płatność przy odbiorze) - 26 zł

e). Jeśli Państwa Paczka jest cięższa niż 1kg, zostanie ona wysłana firmą kurierską oraz naliczona zostanie opłata za przesyłkę kurierską.

f). Paczki powyżej 1kg są wysyłane firmą kurierską.

g). Paczki, których długość przekroczyła 150cm są wysyłane wyłącznie firmą kurierską. Poczta nie przyjmuje paczek powyżej tej długości.

i). Klient jest zobowiązany do dopłacenia kosztów przesyłki za drugą i każdą kolejną paczkę, w wypadku, gdy spakowanie zamówionych rzeczy w jedną paczkę nie jest możliwe.W przypadku zamówienia za pobraniem taki koszt zostanie automatycznie doliczony do wartości zamówienia.

Do góry

7. Dane prezentowanych produktów
Informujemy iż opisy oraz zdjęcia produktów są wykonywane na podstawie katalogów oraz innych informacji handlowych przekazywanych przez dystrybutorów,
producentów. Sklep nie odpowiada za błędy w katalogach naszych dostawców, albowiem to dostawcy są ich twórcami. Informacja ta w niczym nie wyłącza, nie ogranicza, i nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towarów z umową, a IMPACT ponosi pełną odpowiedzialność za zgodność oferty sklepu z opisem umieszczonym na jego stronie.

Do góry

8. Wysyłka, odbiór zamówienia

a). Zamówione towary z opcją zapłaty: pobranie przy dostawie towaru, zostaną wysłane do kupującego w ciągu 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia.
Wg naszych statystyk średni okres realizacji zamówienia to 4 dni. Oczywiście będziemy się starać, aby czas do wysyłki był jak najkrótszy. Zamówienia złożone z opcją zapłaty: przedpłata na konto są pakowane po zaksięgowaniu pieniędzy na wskazanym koncie bankowym. Konto to znajduje się w treści złożonego w taki sposób zamówienia oraz w zakładce kontakt.

b).W wyjątkowych przypadkach termin dostarczenia towaru może zostać wydłużony, o takiej sytuacji klient zostanie poinformowany. Zakupiony towar zostanie dostarczony przez przewoźnika na koszt kupującego, o ile warunki dostawy określone na stronach internetowych Sklepu Internetowego nie stanowią inaczej.

c). Za ewentualne uszkodzenia w czasie transportu (nie dotyczy odebrania przez klienta przesyłki uszkodzonej) lub utratę przesyłki odpowiada firma IMPACT.

d). Prosimy o nieodbieranie przesyłek uszkodzonych w czasie transportu. Po odbiorze paczki bez zastrzeżeń na kliencie spoczywa obowiązek udowodnienia,
że towar został uszkodzony w transporcie (zgodnie z Art. 76 pkt. 4 Prawa przewozowego).

e). Podczas odbioru przesyłki jest wskazane, aby odbiorca sprawdził stan zewnętrzny opakowania (czy jest kompletne i nienaruszone). W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki jest wskazane spisanie przez klienta, w chwili odbioru paczki w obecności kuriera firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego i nie odbierania przesyłki oraz prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z obsługą sklepu.

f). Po odbiorze nieuszkodzonej przesyłki należy w obecności kuriera firmy spedycyjnej otworzyć paczkę i sprawdzić czy zgadza się jej zawartość oraz czy towary nie są uszkodzone. W razie konieczności jest wskazane spisanie przez klient w chwili odbioru paczki protokołu reklamacyjnego. Prosimy również o szybkie skontaktowanie się z naszym sklepem. Uwaga! Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przesyłki bez uiszczenia opłaty.

g). Protokół, o którym mowa z podpunktach f i g jest jednym z dokumentów mających wpływ na rozpatrzenie reklamacji. Jest wskazane, aby protokół został spisany w chwili doręczenie przesyłki. Odpowiedni druk posiada przy sobie każdy kurier firmy przewozowej i ma obowiązek go wypełnić. Jednak należy tego dopilnować.

h). Przy wyborze formy płatności przedpłata na konto, Sklep Wobler zastrzega  sobie prawo do zmiany firmy dostarczającej zamówienie z Poczty Polskiej na firmę kurierską, bez obciążania klienta dodatkowymi kosztami.

i). Terminy dostarczania przesyłek Poczta Polska nie gwarantuje terminów dostawy. Przeciętny czas trwania przesyłki do 7 dni roboczych. Firmy kurierskie dostarczają w terminie od 1 do 3 dni roboczych.

Do góry


9. Gwarancje

a). Sklep internetowy SklepWobler.pl odpowiada w 100% za dostarczenie pełnowartościowego towaru. W razie stwierdzenia wady w zakupionym produkcie prosimy o niezwłoczny kontakt w celu uzgodnienia dalszego postępowania. Wadliwy towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a w przypadku jego braku zostanie wykonany zwrot gotówki na wskazane przez klienta konto bankowe.

b). Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne oraz wady ukryte zakupionego towaru wynikłe w czasie użytkowania zgodnego z przeznaczeniem.
Uszkodzenia wynikłe z winy użytkownika (m.in. uszkodzenie mechaniczne, samodzielna naprawa, użytkowanie niezgodnie z przeznaczeniem) nie będą stanowić
podstaw do uznania reklamacji.

c). Gwarancja obejmuje tylko produkty zakupione w naszym sklepie.

Do góry

10. Zasady postępowania reklamacyjnego

a). Oto co należy robić jeśli sprzęt chce się reklamować:
- Dołączacie notatkę z opisem uszkodzenia (warto swoimi słowami przedstawić problem)
- Wysyłacie towar na swój koszt (nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem)

na adres:
Sklep wędkarski „Wobler”
ul.Jagiellońska 73
85-027 Bydgoszcz
- My wysyłamy towar do producenta, a po otrzymaniu od gwaranta reklamowanego sprzętu odsyłamy Wam na nasz koszt.

* W przypadku braku karty gwarancyjnej może to uniemożliwić skuteczne

zareklamowanie towaru.
b). Nie przyjmujemy paczek z reklamacjami wysyłanych na nasz koszt!!!

c). Dniem rozpoczęcia reklamacji jest dzień, w którym dotarła paczka z reklamowanym towarem. Po sprawdzeniu reklamowanego towaru oraz sporządzeniu protokołu reklamacyjnego, zostanie on niezwłocznie wysłany do gwaranta. W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru lub usługi, Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję, kwotę oraz numer zamówienia, którego to dotyczy. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w trybie regulowanym przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (DZ.U.Nr 141,poz. 1176)

d). Produkty firmy Salmo, należy odsyłać bezpośrednio do producenta.W przypadku pytań dotyczących reklamacji proszę:
wysłać email na adres: kontakt@sklepwobler.pl lub dzwonić pod numer: (52) 524 35 95

Do góry

11. Zwroty towaru

a). Z towaru zakupionego w Sklepie Internetowym możesz zrezygnować bez podania przyczyny.
Prawo odstąpienia przysługuje konsumentowi do 10 dni od otrzymania towaru, a zwrot towaru do 14 dni od odstąpienia. Zwracany towar musi być w oryginalnym opakowaniu. Klient odpowiada za przesyłkę zwrotna do sklepu.

b). Wyjątek stanowią produkty należące do grupy:
- "Gazety, filmy", które nie podlegają prawu odstąpienia od umowy zawartej na odległość pod warunkiem poniżej. Prawo konsumenta o odstąpieniu od umowy w przypadku grupy filmy wygasa po usunięciu przez konsumenta oryginalnego opakowania.
- Towar sprowadzony na zamówienie

c). Zwrot pieniędzy za odesłany towar następuje do 14 dni, od otrzymania przez obsługę sklepu informacji zawierających pełne dane potrzebne do wykonania przelewu bankowego lub wykonania przekazu pieniężnego.Prosimy o dołączanie takiej informacji do wysyłanej paczki.

d). Nie przyjmujemy paczek wysyłanych na nasz koszt!!!

Do góry

12. Prawa autorskie

Wwszystkie informacje i zdjęcia produktów są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub prezentacji na innych stronach internetowych bez naszej zgody. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronach SklepWobler.pl oraz wedkarski-bydgoszcz.pl użyte są w celach informacyjnych. Zdjęcia produktów mogą odbiegać kolorystycznie w stosunku do rzeczywistych produktów. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte na naszych stronach należą do ich właścicieli.

Do góry

13. Ochrona danych.


Dane osobowe i adresowe uzyskane od Klienta są przechowywane w bezpiecznym miejscu na naszym serwerze. Każdy ma prawo wglądu do swoich danych, ewentualnej korekty i usuwania. Nie przechowujemy żadnych informacji na temat kart kredytowych Klienta.

Do góry

14. Newsletter.


Po podaniu adresu e-mail w Klient otrzymuje na skrzynkę pocztową list z prośbą o potwierdzenie chęci otrzymywania informacji o nowościach, ofertach specjalnych, promocjach w dowolnym terminie i ilości. Klient ma prawo zrezygnować z usługi powiadamiając nas o tym. Adresy e-mail, uzyskane od Klienta są całkowicie bezpieczne. Zapewniamy, iż w jakikolwiek sposób nie zostaną przekazane bądź sprzedane osobom trzecim. Newsletter wysyłamy w formie wiadomości html, dlatego proszę dodać wyjątek w programie pocztowym albo skrzynce e-mail, aby nie trafiał on do działu SPAM.

Do góry

Ładowanie...
facebook

Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

Zamknij